در دنیای امروز و با رشد و پیشرفت تکنولوژی با گسترش اینترنت و افزایش چشمگیر سرعت آن امروزه وکالت آنلاین توسط وکلا پذیرفته شده است و استقبال گسترده ای از آن می شود. واقعیت این است که به دلیل مشغله های فراوانی که در زندگی افراد وجود دارد و به علت سهولت انجام کارهای آنلاین، دیگر کسب و کارهایی که فقط به صورت سنتی فعالیت دارند از بازار عقب مانده اند و خیلی ها هم برای اینکه از بقیه عقب نمانند، اینترنت و مشاوره آنلاین را جزوی از کسب و کارشان کرده اند. وکالت هم از این قضیه مستثنی نیست. در صورت نیاز به مشاوره اینترنتی و انلاین در مشهد می توانید با سرچ عبارت وکیل آنلاین در مشهد وکیل در مشهد آنلاین در رابطه با موضوع مورد نظر خود را بیابید. (وکیل حقوقی در مشهد و یا وکیل کیفری در مشهد

وکالت

وکالت آنلاین چیست؟

در برخی موارد افراد زمان کافی برای مراجعه حضوری به دفاتر وکالت ندارند. هر روش مشاوره ای که وکیل از طریق اینترنت با موکل در ارتباط باشد را وکالت آنلاین می گویند. در حال حاضر مهمترین شیوه های مشاوره آنلاین با یک وکیل عبارتند از :

  • چت آنلاین صوتی: همان مشاوره تلفنی با وکیل است با این تفاوت که هزینه مناسب تری دارد.
  • چت آنلاین نوشتاری: مشاوره آنلاین با وکیل در برنامه های پیام رسان.
  • ویدئو چت یا تماس تصویری: بهترین و کامل ترین مشاوره آنلاین با وکیل این شیوه است و بیشترین شباهت را به مکالمه حضوری دارد.

در شرایطی که موکل شرایط صحبت کردن حضوری یا زمانش را نداشته باشد بهتر است از این روش ها استفاده شود.

در هر مکانی که باشید می توانید با وکیل آنلاین در مشهد صحبت کنید.

یکی از مشکلات افرادی که  در شهرهای کوچک زندگی میکنند این است که در شرایط لزوم دسترسی به یک وکیل خوب ندارند و مجبورند به مراکز استان ها یا به پایتخت بروند. حسن مشاوره با وکیل آنلاین خوب در مشهد این است که وکیل و موکل در هر مکانی می توانند با هم در ارتباط باشند و دوری راه مانعی برای دسترسی به یک وکیل خوب در مشهد نخواهد بود.

انعطاف بیشتری در ساعات مشاوره با وکیل آنلاین در مشهد وجود خواهد داشت.

اگر شما جزو افرادی باشید که در ساعات کاری و اداری می بایست در محل کار خود حضور داشته باشید احتمالا مراجعه به دفاتر وکالت برای شما سخت می باشد. صحبت با وکیل آنلاین در مشهد می تواند این مشکل را حل کند زیرا که تنظیم وقت در مشاوره با یک وکیل آنلاین در مشهد انعطاف بیشتری دارد و در ساعات غیر اداری میتوانید مشاوره حقوقی کوتاه از ایشان بگیرید. حتی میتوانید پیغام خود را هر ساعتی از شبانه روز به صورت ویس برای وکیل آنلاین در مشهد، در پیام رسان های تلگرام و واتساپ ارسال کنید.

معایب مشاوره تلفنی با وکیل آنلاین در مشهد

توجه به اینکه با مشاوره آنلاین با یک وکیل در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی می کنید، با این حال باید بدانید که در طی مشاوره حقوقی آنلاین با یک وکیل، او فقط به اندازه ی صحبت کوتاه تلفنی از اطلاعات شما آگاه می شود و بر اساس آنها به شماره مشاوره می دهد. در صورتیکه با مراجعه حضوری به دفتر وکالت، ایشان با بررسی دقیق پرونده ها و اسناد به شما راهکار معرفی می کند. جناب آقای علی ابراهیمی مهر وکیل پایه دادگستری با هفت سال سابقه درخشان در دعاوی حقوقی، کیفری و ... می تواند به صورت حضوری و آنلاین به شما در مورد پرونده های حقوقی و کیفری مشاوره بدهد.