برای مشاوره در ارتباط با وکیل بانکی در مشهد با ما تماس بگیرید.

وکیل بانکی در مشهد وکالت پرونده های مرتبط با امور بانکی مانند وام، چک، سفته و ... را به عهده می گیرد. با توجه به تخصصی بودن پرونده های مالی بهتر است با یک وکیل متخصص بانکی در مشهد مشورت کنید تا حق و حقوق شما ضایع نشود.

وکیل بانکی در مشهد

وکلا مانند ژنرالی هستند که بدون ایشان شرکت در جنگ ها دشوار است. امروزه با توجه به نقش مهم پول و بانکداری در زندگی انسان ها احتمال بروز اختلافاتی در معاملات و مواردی این چنینی بسیار زیاد می باشد که وکلای خوب بانکی در مشهد برای پیش بینی آسیب پذیری ها در معاملات و اختلافات احتمالی وارد عمل شده برطرف نمون آن ها می تونند به شما کمک کنند. در زمان برخورد با قوانین پیچیده مربوط به مسائل مالی لزوم حضور وکیل بانکی در مشهد حس می شود تا با رعایت مقررات اطمینان حاصل شود که پرونده به درستی انجام می پذیرد و به اختلافات رسیدگی می کند.

وکیل-بانکی-مشهد

مهارت های ضروری برای یک وکیل خوب بانکی

برخی مهارت های مهم و اساسی وجود دارد که برای کار به عنوان یک وکیل بانکی ضروری است. در ادامه به معرفی برخی از انها پرداخته ایم:

  • تنظیم قرارداد و مذاکره
  • آشنایی با حقوق
  • آشنایی با معاملات تجاری

تغییرات مکرر در قانون منجر به سردرگمی و درخواست مدیران و مشتریان می شود. همچنین بر دعاوی جاری و نتیجه آن تأثیر می گذارد. بنابراین وکلای بانکی باید خود را مرتباً به روز کنند تا بتوانند به سوالات پاسخ دهند و به مقررات پایبند باشند.

انواع دعاوی بانکی

  • فک رهن:  زمانی که سند ملک در رهن بانک باشد و مشتری به تمام تعهدات خود عمل نماید وتسویه کند اما بانک از فک رهن خودداری نماید. در این صورت وام گیرنده حق دعوی فک رهن علیه بانک را دارد. این نوع دعوی در دادگاه حقوقی محل وقوع انجام  می پذیرد.
  • الزام به ارائه مفاصای وام: در مواردی که وام گیرنده مدعی شود که در ورند بازپرداخت از سمت بانک اشتباهی رخ داده و بانک مدارک و اسناد لازم را ارئه نکند برای روشن شدن موضوع طرح دعوی حقوقی در دادگاه توسط کارشناس رسمی دادگستری لازم است.
  • استرداد اسناد ضمانت: پس از تسویه حساب وام، می بایست اسناد تضمینی به مشتری ارائه شود و در غیر اینصورت وام گیرنده می تواند دعوی استرداد چک یا ضمانت علیه بانک را طرح نماید.
  • ابطال شروط قراردادی: برای تنظیم قرارداد های بانکی طرفین معامله مخصوصا وام گیرنده و ضامن ها می بایست به شرایط قراداد دقت نموده و با دقت قراداد را امضا کنند و درصورتی که یکی از موارد قرارداد بر خلاف قانون یا بخشنامه های بانکی باشد، وام گیرنده می تواند برای ابطال شروط درخواست بطلان بنماید.

لازم است پیش از امضای قرارداد حتما از شرایط مقرر در آن اطلاع کسب کنید بدین منظور توصیه می شود از وکیل بانکی خوب در مشهد در خواست مشاوره نمایید.

جناب آقای علی ابراهیمی مهر وکیل پایه یک دادگستری در مشهد با هفت سال سابقه کاری در امور کیفری، حقوقی، خانواده، شرکتی و... می توانند شما را در این امر یاری نمایند.