اگر به وکیل خوب مزاحم تلفنی در مشهد نیاز دارید این متن را بخوانید.

مزاحم تلفنی دارید و قصد شکایت دارید؟ آزار و اذیت تلفنی یک جرم مکرر است و روزانه صد ها نفر در سراسر مشهد به آن متهم می شوند. به طور کلی مزاحمت تلفنی، مستلزم ارسال پیام های ناخواسته از طریق تماس یا ارسال پیام کوتاه به فرد دیگر است. اغلب دلایل متعددی وجود دارد که باعث آزار و اذیت تلفنی می شود. شاید سوء تفاهمی از طرف قربانی وجود داشته باشد و شما به اشتباه متهم می شوید. اکثر مردم هرگز تصور نمی کنند که با مزاحمت تلفنی رو به رو شوند. مزاحمت تلفنی می تواند پیچیده و اغلب از نظر احساسی گوناگون و تجربیات دشوار باشد، به همین دلیل مهم است که در اسرع قت با یک وکیل مجرب مزاحمت تلفنی در مشهد مشورت کنید.

همچنین بخوانید: وکیل آنلاین در مشهد

وکیل مزاحمت تلفنی در مشهد

اغلب محکومیت آزار و اذیت تلفنی می تواند مجازات ها و پیامد هایی جدی را در پی داشته باشد که ممکن است برای مدت طولانی بر زندگی شما تاثیر منفی بگذارد. در صورت محکومیت، احتمالا با زندان، جریمه و هزینه های سنگین روبه رو خواهید شد و این اتهام به طور دائم در سابقه کیفری شما وجود دارد. اگر مزاحم تلفنی دارید ضروری است که در اسرع وقت با یک وکیل خوب مزاحم تلفنی در مشهد صحبت کنید. مجبور نیستید این مشکل را به تنهایی حل کنید. یک وکیل خوب مزاحمت تلفنی در مشهد میتواند به شما در این امر کمک کند که به راحتی شکایت کنید. مشورت با یک وکیل مزاحمت تلفنی بهتر است زیرا آنها با دانش و تخصص خود، به جدیت تلاش میکنند تا مطلوب ترین نتیجه را برای پرونده شما به دست آورند.

مزاحمت تلفنی به چه معناست؟

زمانی که طی یه کار آگاهانه و عمدی از طریق وسایل مخابراتی، بدون جهت، ضمن اشغال خط تلفن که متعلق به اشخاص حقیقی وحقوقی است باعث آزار و اذیت و سلب آرامش و آسایش دیگران شود، جرم مزاحمت تلفنی اتفاق افتاده است و انواع گوناگون دارد:

  • سوت و فوت زدن در گوشی تلفن، سکوت کردن.
  • فحش و حرفای رکیک و دور از شان به مخاطب نسبت دادن، زدن اتهامت ناروا.
  • دادن اخبار کذب که موجب وارد شدن شوک به مخاطب شده و آرامش را سلب کند.

مجازات جرم مزاحمت تلفنی

در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی و سلب آرامش و آسایش مخاطب، مجازات آن بر اساس ماده 641 قانون مجازات اسلامی بدین صورت است که علاوه بر مقررات مختص به شرکت مخابرات مبنی بر قطعی تلفن، مرتکب به حبس از 1 ماه تا 6 ماه محکوم خواهد شد.

مراجع صالح برای رسیدگی به جرم مزاحمت تلفنی

برای شکایت می توان از طریق مخابرات اقدام کرد تا به ردیابی تلفن بپردازند و و شخص مزاحم را شناسایی نمایند و از طریق دادسرا و با ارائه شکایت نامه پیگیری نمود که دادسرا با شخص مزاحم، احضاریه و اخطاریه ارسال کند. اگر شخص مزاحم برای برا اول حضور پیدا کند و دوباره برایش احضاریه ارسال کنند و اگر باز هم نرود دادسرا حکم را برای وی صادر می کند. در صورتی که توهینی صورت گرفته یا تهمت ناروایی زده شده باشد، می توان اعاده حیثیت کرد. در این موارد پیشنهاد ما به کسانی که از مزاحمان تلفنی شکایت دارند، مراجعه به یک وکیل خوب مزاحمت تلفنی و مشاوره گرفتن از او می باشد و یا حتی وکالت دادن به او تا روند پرونده را به درستی پیگیری نماید.